FAQ

Czy zegarki są oryginalne?
Zegarki sprowadzane są od dystrybutorów z USA, Anglii, Niemiec i Holandii jako końcówki serii lub wyprzedaże oraz od kilku polskich importerów. Każdy produkt przechodzi w naszej firmie szczegółową kontrolę jakości.
Zegarki posiadają oryginalne opakowania, książeczki producentów, numerowane certyfikaty (Emporio Armani) oraz ogólną instrukcję obsługi w języku polskim i 24-miesięczną gwarancję (serwis realizowany przez naszą firmę).
Do każdego sprzedanego produktu wystawiane są paragon lub faktura VAT.

Jakie są dostępne formy płatności?
Istnieją 3 metody płatności za nasze produkty:
- płatność online w sklepie internetowym (dotPay, PayPal, Blik)
- pobranie, płatne gotówką u kuriera
- płatność przelewem tradycyjnym
Nr konta firmowego Santander Bank Polska: 32 1090 1694 0000 0001 3604 1892

Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Większość zamówień realizowana jest w ciągu 24h (w dni robocze) od momentu zaksięgowania wpłaty lub wybrania przesyłki pobraniowej. Jeśli płatność lub wybór pobrania nastąpi do godziny 12.00 w dniu roboczym, zamówienie zostaje wysłane jeszcze tego samego dnia.
 
Posiadamy również produkty, gdzie wysyłka następuje w ciągu 10 dni. Czas wysyłki podany jest wtedy na dole w opisie produktu.

Jaki jest koszt wysyłki?
Wysyłka produktu opłaconego z góry jest bezpłatna na terenie Polski.
Przy wyborze opcji wysyłki pobraniowej na terenie Polski, doliczany jest koszt w wysokości 11 zł.
Koszty wysyłki zagranicznej naliczane są wg aktualnych cenników (kurier GLS lub Poczta Polska).

Czy zostanę poinformowany o nadaniu paczki?
Tak, w momencie zrealizowania zamówienia Klient zostanie poinformowany drogą mailową.
Mail będzie zawierał nazwę przewoźnika oraz numer listu przewozowego.

Czy istnieje możliwość odbioru osobistego?
Tak, punkt odbioru mieści się na Ursynowie. W celu umówienia odbioru należy skontaktować się z nami telefonicznie lub mailowo.

Czy istnieje możliwość zakupów na raty?
Oczywiście, istnieje taka możliwość. Należy wybrać opcję: dotPay – mRaty.

Czy istnieje możliwość grawerowania?
Tak, na prośbę Klienta możemy wykonać na zegarku grawer laserowy. Wycena takiej usługi jest możliwa po ustaleniu z Klientem treści (ilość liter znaków, wielkość i rodzaj czcionki).
Orientacyjny koszt to ok. 100 zł, a czas realizacji samego graweru – ok. 3 dni. Wszystkie ustalenia dotyczące graweru muszą być potwierdzane przez Klienta mailowo, a opłata dokonana przed wykonaniem usługi.
Zegarka z wykonanym grawerem nie można zwrócić ani wymienić. Warunki gwarancji w przypadku zegarka z grawerem nie ulegają zmianie.

Czy istnieje możliwość skrócenia bransolety?
Oczywiście, jest taka możliwość. Skrócenie bransolety jest w naszym sklepie bezpłatne i nie opóźnia terminu wysyłki.
Jeśli Klient będzie zwracał zegarek ze skróconą bransoletą, to musi dołączyć luźne ogniwa. Po skróceniu zegarek traci na wartości 10% od ceny zakupu.

Jak długi jest okres gwarancyjny?
Zegarki objęte są 24-miesięczną lub 12-miesięczną gwarancją, serwis wykonywany jest przez doświadczonego zegarmistrza. Szczegóły dotyczące warunków gwarancji znajdują się na karcie gwarancyjnej dołączonej do zegarka.

Co obejmuje gwarancja?
Gwarancja obejmuje mechanizm, wskazówki i wszystkie elementy cyferblatu. Gwarancja nie obejmuje bransolety, paska, koperty, koronek, przycisków, baterii, kryształków, szkła, zapięcia, chyba że uszkodzenia zgłoszone były w ciągu 5 dni roboczych od dnia otrzymania zegarka (w takiej sytuacji zegarek należy odesłać w ciągu tych 5 dni roboczych, na własny koszt). Nie obejmuje ona również zniszczenia spowodowanego nieprawidłowym używaniem i przechowywaniem zegarka.
Formularz reklamacyjny do pobrania: LINK

Czy mogę wymienić lub zwrócić zegarek?
Oczywiście, zgodnie z ustawą każdy Klient ma na odstąpienie od umowy 14 dni, w naszym sklepie okres ten został wydłużony do 30 dni od daty otrzymania przesyłki. Wymianę należy uzgodnić drogą mailową. W obu przypadkach Klient wysyła na własny koszt zegarek w oryginalnym opakowaniu, odpowiednio zabezpieczony, wraz ze wszystkimi dokumentami, na adres naszej firmy.
Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.
Po przejęciu przesyłki z punktu odbioru (ok. 2 dni roboczych od odebrania od kuriera) pracownik naszej firmy niezwłocznie kontaktuje się z Klientem.
Nie ma możliwości zwrotu zegarka po wykonanej usłudze grawerowania.
Formularz zwrotu do pobrania: LINK

Na jaki adres mam wysłać zegarek w ramach reklamacji, wymiany lub zwrotu?
Prosimy o wysyłkę (na własny koszt), koniecznie za potwierdzeniem odbioru, w odpowiednio zabezpieczonym opakowaniu, wraz ze wszystkimi dokumentami, na adres sklepu internetowego:
 

Vert-Ad sp. z o.o.
ul. Graniczna 39/6
05-500 Nowa Iwiczna

 
Do przesyłki prosimy dołączyć wypełniony odpowiedni formularz:
Formularz reklamacyjny: LINK
Formularz zwrotu: LINK